星期二, 7月 08, 2008

習近平讚飛行服務隊代表乜?


習 近 平 讚 本 港 救 災 隊 伍 不 顧 自 身 安 危
2008-07-08 HKT 11:11
國 家 副 主 席 習 近 平 到 政 府 飛 行 服 務 隊 總 部 , 嘉 許 香 港 赴 四 川 災 區 的 多 個 救 援 隊 伍 。
他 讚 賞 本 港 救 災 隊 伍 不 顧 自 身 安 危 為 救 災 貢 獻 , 習 近 平 又 透 露 , 目 標 是 三 年 內 完 成 災 區 重 建 工 作 。 」

習近平的話,換個角度來解讀是,你呢班解放軍同官員食咗屎啦,連飛行服務隊都比唔上。

雖然飛行服務隊根本係北約部隊訓練規格的東東,作為前英軍的一員,質素比解放軍好係合理的。

2 則留言:

Unknown 說...

哇,想象力系唔系太过丰富呀?习近平几句话,竟然话中有话?
贪官系抵死,但系解放军真正系出左大力,你有无睇过网友发的新闻及图片呀?

Unknown 說...

想不到飛行服務隊咁勁