星期六, 7月 12, 2008

iPhone熱

1. 作為iPhone 2G的用家,小弟不止一次被問到我部電話係咪iPhone 3G。查實我部iPhone係元祖級的美版iPhone 2G 4GB Version,而以現時香港一窩蜂的情況,在今年九月我部iPhone踏入一週年前,睇嚟都唔駛旨意我買部iPhone 3G行貨。

2. 由於蘋果在香港選擇的Partner實在太膠,係用到粗口聲四起的3,所以我相信iPhone 2.0的Unlocker正式推出後,香港成棚人會Unlock咗部機,跳去第二個台,直到蘋果搵PCCW、Smartone-Vodafone、CSL 呢三間比較正常的台為止。

3. 雖然iPhone對我而言,係一部好好的商務電話(站在Mac友角度尤甚),不過,我相信最多持住iPhone的香港人,係叫港女的東西。不計 iPhone對長指甲女仕造成的不便,在配搭時裝的角度,iPhone 3G係okay。(當然我始終認為,會有些人希望蘋果出番鋁殼版iPhone 3G)。

4. 我懷疑,我眾多認識的人,第一個會撲去買iPhone 3G叫Leona Wong,哈哈哈。

沒有留言: