星期三, 4月 30, 2008

火炬手名單挑戰硬膠限度

我看今年奧運,將會成為膠運,點解咁講,睇北京奧組委推薦「中華小姐」曾光做火炬手就知。

本來香港有一堆土共左口魚成為火炬手,已經令人火都嚟,咁玩法,仲唔係將奧運政治化,仲睇嚟係將奧運納粹化添。但曾光憑何德何能,成為火炬手一直諗唔明。如果由選美冠軍嚟做火炬手,由香港小姐冠軍去做我不反對(當然進一步意見,我會建議問Erica)。但依家唔係搵香港小姐,搵咗鳳凰衛視的中華小姐,而呢位中華小姐,仲要嚟自陝西,如果曾光要跑,咁喺中國內陸的站跑飽佢,點解偏要嚟香港?北京奧組委係唔係欠全世界一個解釋,定係當中有些貓膩係我地唔知?如果唔係北京奧組委唔受廉署管,我會諗應該廉署留意下。

仲有,點解成堆同政界有關嘅火炬手,主要都係嚟自民建聯,連自由黨、泛聯盟要員都無,究竟發生咗乜嘢事?係唔係中聯辦為首的邪惡勢力,已經準備搞小圈子私相授受的遊戲。如果我係田北俊,睇完份名單仲唔心寒?真係死到臨頭都唔知發生乜事,仲好意思推個兵變電車男出嚟直選,不如諗掂點樣喺土共成功奪權後虎口餘生好過。

當土共打算整碗捧去,連統戰都唔打算嘅時候,香港人係唔係應該要準備鬥爭?

沒有留言: