星期五, 12月 31, 2004

覆GTO:關於越位

GTO在個Blog度問,梁禮勤點解調離越位。

除左因為梁禮勤同何亨、劉偉恆有少少磨擦,亦因為梁禮勤的主力,會放在馬會電台上面。在八月政變之後,商台有不少員工的士氣都受打擊。

彭浩翔同劉偉恆都做得好,但依家個format肯定唔係越位越出位呢個節目的原意。

我順便可以講下呢個節目一些歷史,呢個節目係梁文道入主商業一台後出黎,原名係《越夜越出位》,本來想邀請何國良黎主持,講下香港夜晚的生活,顛覆一下正常的新聞。(怪聞都係新聞黎架,夠惡搞嘛。)整整下至出亨、恆、勤組合,何國良在做嘩嘩前,都會俾下意見,亦都為商業一台年青化殺出左一條生路。

不過這些蔡東豪/梁文道時代的改革,隨著俞琤重新掌權漸漸消失。

如果想聽小飛勤講波,請留意馬會電台,網上電台黎架:http://www.hkjcfootball.com/sb/chinese/radio/radio.asp

3 則留言:

兩塊田 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
兩塊田 說...

"梁禮勤同何亨、劉偉恆有少少磨擦"?
想知佢地有咩磨擦?

sdRay 說...
網誌管理員已經移除這則留言。